VITA RUSTICA

VITA RUSTICA

Naročnik: Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije - Turistica

Kdaj: junij 2015

Področje dela:
- oblikovanje modela simbioznega (skupnega) trženja 5 regij za pospeševanje turizma na podeželju,
- razvoj in oblikovanje skupne turistične tržne znamke Vita Rustica,
- motivacijska delavnica za ponudnike in mediacija pri povezovanju v skupno znamko

Opis projekta: Z modelom simbioznega (skupnega) trženja za 3 regije zahodne Slovenije in 2 regiji severne Hrvaške smo turističnim ponudnikom na podeželju ponudili praktične smernice za učinkovito promocijo in jim pokazali, kako so lahko z uporabo enotne podobe in skupne znamke uspešnejši pri trženju.

Razvili smo tržno znamko Vita Rustica, ki odraža skupno identiteto območja. Tržna znamka VITA RUSTICA je zasnovana tako, da omogoča najširšo možno rabo pri najraznovrstnejših turističnih ponudnikih. Na podlagi smernic trženja smo nato izpeljali inovativne podznamke gastronomske ponudbe, ki se odlično povezujejo z doživljajskim (npr. športno-rekreacijskim) turizmom v naravi.

Te so:
• Jedi Vita Rustica
• Tržnica Vita Rustica
• Dogodki Vita Rustica
• Doživljajski turizem – Vita Rustica
• Pot kulinaričnih dobrot in doživetij VitaRustica – ViAppetito
• Košarica izdelkov Vita Rustica
• Dediščina Vita Rustica – izdelki iz kamna, lesa in drugi spominki
• Program zvestobe Vita Rustica s skupno valuto ugodnosti – Vitar

Imate tudi vi zanimiv projekt?

Lotimo se ga skupaj!

Pošljite povpraševanje