VILA VIPOLŽE

VILA VIPOLŽE

Naročnik: Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda

Kdaj: julij 2015

Področje dela:
- Celostna grafična podoba in foto zgodba Vile Vipolže
- Vsebinski marketing in strategija trženja novega kongresnega, kulturnega in družabnega središča
- Odnosi z javnostmi

Opis projekta: Ministrstvo za kulturo in Občina Brda sta nam zaupala celostno komunikacijo in foto zgodbo najlepše renesančne vile v Sloveniji, ki so jo celostno obnovili s pomočjo evropskih sredstev. Pri Nea Culpi smo razvili znamko Vila Vipolže - Vezi med svetovi in ljudmi, ki nagovarja vse segmente ciljnih gostov (B2B in B2C). Vila na stičišču slovanskega, romanskega in germanskega sveta bo privabljala organizatorje poslovnih, kulturnih, izobraževalnih in družabnih dogodkov. Poleg celostne grafične podobe in analize ciljnih skupin smo načrtovali in oblikovali vse promocijske materiale in zunanje ter notranje informacijsko označevanje. Sodobna identiteta Vile Vipolže odseva beneško eleganco ter briško toplino in pokrajino. V logotipu se stavba dviguje nad vinskim gričem, kjer uspeva grozdje zlate rebule.

Imate tudi vi zanimiv projekt?

Lotimo se ga skupaj!

Pošljite povpraševanje