EXPO – SMARAGDNA DEŽELA

EXPO – SMARAGDNA DEŽELA

Naročnik: RRA Severne Primorske Nova Gorica

Kdaj: maj 2015

Področje dela:
- Kreativna zasnova, ideja in nadgradnja skupne tržne znamke Smaragdna dežela
- Grafično oblikovanje nove celostne podobe
- Oblikovanje skupnega nastopa, promocijskih materialov in scenarijev dogodkov na EXPO2015 v Milanu

Opis projekta: V sodelovanju z lokalnimi turističnimi organizacijami Goriške regije (dolina Soče, Idrija in Cerkno, Brda, Nova Gorica, Vipavska dolina, Kras) smo pri Nea Culpi nadgradili obstoječo znamko Smaragdna pot v znamko Smaragdna dežela - Kjer življenje teče v barvah. Osnovali smo jo na podlagi povezovanja vključenih pod-destinacij, ki je potekalo na več ravneh - s pomočjo mediacije pri odprtih razpravah in s pomočjo sodelovanja z vsako posamezno pod-destinacijo na podlagi kvalitativnih vprašalnikov vrednotenja privlačnosti celotne regije.

Po oblikovanju skupne znamke in celostne podobe smo razvili skupen nastop in promocijske aktivnosti za EXPO2015 Milano:
- fotozgodba Smaragdne dežele na foto-razstavi z velikimi formati fotografij,
- spletna aplikacija Energy App z inovativnimi vsebinami o regiji in animacijo, ki zabava uporabnika in mu dviguje energijo
- promocijska brošura Smaragdne dežele
- animacija pred paviljonom.

Imate tudi vi zanimiv projekt?

Lotimo se ga skupaj!

Pošljite povpraševanje